Veel gestelde vragen

Jumbo klanten

Wat kan ik doen als mijn vraag er niet tussen staat?

Als uw vraag er niet tussen staat neem dan contact op met Jumbo klantenservice:

• Bel met telefoonnummer: 0800 – 0220 161
    08:00 – 22:30 uur | ma. t/m za.
    10:00 – 16:30 uur | zo.
  • Of Stel meteen je vraag

Mijn code werkt niet, wat nu?

Alle codes zijn uniek en iedere code zou moeten werken. Een code kan maar één keer gebruikt worden. Het maakt niet uit of u hoofdletters of kleine letters gebruikt. Werkt een code alsnog niet neem dan contact op met Jumbo klantenservice:

Telefoonnummer: 0800 – 0220 161

08:00 – 22:30 uur | ma. t/m za.
10:00 – 16:30 uur | zo.

Hoe zie ik of mijn sportvereniging al genoeg punten heeft voor het spaardoel?

Dat is op voorhand lastig in te schatten. Per regio wordt er een budget verdeeld over alle deelnemende sportverenigingen. Hoe meer punten een vereniging verzameld heeft des te hoger het gespaarde bedrag. Pas aan het einde van de actie ontvangt de sportvereniging de cheque met het gespaarde bedrag.

Kan ik mijn punten ook aan de sportvereniging geven zodat zij ze zelf in kunnen voeren?

Sportverenigingen kunnen er zelf voor kiezen om de punten lokaal in te zamelen. Ga bij je vereniging na of zij dit ook doen. Het is ook mogelijk om bij de desbetreffende Jumbo de punten in een dropbox te doneren. Deze komen dan automatisch bij de sportvereniging terecht.

Ik heb meerdere punten gespaard. Kan ik mijn punten aan verschillende sportverenigingen toewijzen?

U kunt per punt kiezen aan welke deelnemende sportvereniging u deze toewijst

De sportvereniging aan wie ik mijn punten wil toekennen staat er niet tussen. Hoe kan dat?

Meedoen is alleen mogelijk als uw sportvereniging binnen de regio’s van de deelnemende Jumbo’s valt. Bekijk hier welke Jumbo-winkels deelnemen.

Daarnaast is deelname niet verplicht. Sportverenigingen die vallen binnen de deelnemende regio’s hebben vooraf de keuze gekregen om deel te nemen aan de actie. Een aantal verenigingen heeft om diverse redenen aangegeven niet deel te willen nemen aan de actie.

Ik heb zojuist sportpunten geactiveerd voor onze vereniging, maar het lijkt alsof de punten niet worden opgeteld bij de tussenstand, hoe kan dat?

Het puntenaantal op de verenigingspagina en op de tussenstandpagina wordt direct na het invoeren van de punten ge-update. Mocht het nieuwe puntentotaal niet zijn bijgewerkt, probeert u dan eerst de pagina de verversen door Ctrl en F5 tegelijk in te drukken; het nieuwe puntenaantal is dan direct te zien.

Tot welke datum kan ik sportpunten sparen bij Jumbo Supermarkten voor onze sportvereniging?

De sportpunten worden van 8 februari t/m 14 maart 2017 uitgegeven bij de deelnemende Jumbo-winkels. Bekijk hier welke Jumbo-winkels deelnemen aan de actie.