Informatie voor sportverenigingen

Sportverenigingen

Onze vereniging doet mee aan de Sparen voor je Sportvereniging actie. Hoe gaat het nu verder?

Een paar dagen voordat de actie van start gaat ontvangt u van ons een e-mail met meer informatie. Heeft u deze niet ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier.

Hoeveel punten hebben we nodig voor ons spaardoel?

De waarde van de spaarpunten kan pas worden vastgesteld aan het eind van de actie. Aan het einde van de actie verdelen we het beschikbare budget over alle deelnemende sportverenigingen op basis van het aantal ontvangen punten.

Tijdens het aanmelden heeft onze sportvereniging 3 spaardoelen uitgekozen. Is onze vereniging nu verplicht om deze artikelen ook echt af te nemen?

U bent niet verplicht deze spaardoelen uiteindelijk ook aan te schaffen. Aan het eind van de actie ontvangt u uw spaartegoed en bent u vrij om uit de verschillende geselecteerde artikelen te kiezen.

Onze sportvereniging doet mee aan de Sparen voor je Sportverenigingactie maar wil graag iets aanpassen in de gegevens. Kan dat nog?

U hebt bij uw aanmelding inloggegevens gekregen waarmee u zelf wijzigingen kunt doen in uw profiel.

Onze sportvereniging valt binnen één van de deelnemende regio’s maar helaas hebben wij ons niet (tijdig) aangemeld. Kunnen wij alsnog meedoen?

Het is mogelijk om tijdens de actie alsnog deel te nemen. Neem contact op via het contactformulier voor de mogelijkheden om jullie sportvereniging alsnog aan te melden.

Kan de cheque ook ingewisseld worden tegen contant geld?

De cheque kan niet ingewisseld worden tegen contant geld.

De actie is afgelopen, wanneer ontvangt onze sportvereniging de waardecheque?

Aan het einde van de actie verdelen we het beschikbare budget over alle deelnemende sportverenigingen op basis van het aantal ontvangen punten. Iedere sportvereniging krijgt dan een cheque uitgereikt waarmee aankopen (zonder of met bijbetaling) kunnen worden gedaan uit een grote selectie producten van de gerenommeerde leveranciers Kompan en Muta Sport. U ontvangt hierover nader bericht.

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.